nlogo1

Klanten

Pennings Media

In het voorjaar kocht in bij Compusupply een laptop.
Na een software update,
een paar maanden later, was er een storing in geslopen.
Het scherm van de laptop werd spontaan blauw en de computer sloot af.
Dit gebeurde een paar keer per uur.
Binnen een dag had Compusupply deze storing verholpen en
functioneert de laptop weer als vanouds
Omdat het mankement via een software
update was ontstaan, verwachtte ik een rekening,
maar ik ging zonder kosten en met de mededeling : "Service van Compusupply, meneer."
als tevreden klant naar huis.


Fons Pennings Pennings Media

Berkman

 "Ruim 6 jaar ben ik naar volle tevredenheid klant bij CompuSupply.
Niet alleen privé, maar ook zakelijk. Sinds mijn eerste aankoop altijd uitstekend geholpen. Persoonlijk
advies bij aanschaf van hardware, goede service en heldere communicatie. Een
ander belangrijk aspect is de bereikbaarheid; goed bereikbaar per telefoon en
e-mail. Dankzij CompuSupply heb ik geen "computerzorgen", als je ze nodig hebt,
staan ze altijd klaar voor je. Heren, ga zo door!"


Stefan
Berkman

Heimel

Vandaag ben ik bij u geweest met een probleem, ik kon geen foto's importeren uit

mijn Nikon camera naar mijn computer. Aangekomen bij u bleek dat mijn USB poorten
en cardreader niet meer werkten en ook mijn VGA kaart ging stuk.

Ter plekke gerepareerd, nieuwe VGA kaart geplaatst en eennieuwe card reader,
totale kosten 56 Euro.
Eigenaar van de zaak is zeker 3 kwartier bezig geweest
om alles uit te zoeken en te repareren en alles te testen, nog een keer te
controleren, hiervoor werden geen extra kosten in rekening gebracht, ook
kreeg ik nog een gratis USB verlengkabel mee.

Ik ben blij met zoveel service en klantgerichtheid, een dikke pluim voor jullie en
mijn volgende computer zal ik zeker bij jullie aanschaffen.


Alexander W.E.
Heimel

Annalies Scheerhoorn en Gea Hosper, Zeist

Wij hebben meerdere zeer goede ervaringen met de heren van compusupply: met name onze laatste ervaring met een kapot moederbord van de mac bookpro! De macbook pro was in eerste instantie naar Icentre gegaan om de fout vast te stellen;conclusie Icentre: reparatie moederbord E 970 met het advies: koop maar een nieuwe! Onderzoekskosten E 79 euro! We gaan naar Compusupply: ja moederbord kapot: voor E 350 kunnen we deze voor u herstellen; zo gezegd zo gedaan. Wat zou u doen??? Hij loopt weer als een trein! Buiten dat als we problemen hebben met de windows computer (bij compusupply aangeschaft) wordt er altijd goede service gegeven!

Fiene

"Ik ben ZPer en mijn laptop is feitelijk mijn kantoor. Ik ging naar compusupply omdat de laptop traag was. Na een eerste analyse van compusupply bleek het probleem zeer ernstig te zijn. Zowel de harde schijf als programmaonderdelen uit Windows deden het niet meer. Omdat ze bij compusupply heel erg goed begrijpen hoe belangrijk het is om voor een ZPer om aan je spullen te kunnen hebben ze mij hartstikke goed geholpen. De laptop is gerepareerd. De programma's draaien weer. En ik kan weer aan het werk! Ik kan de service van compusupply van harte aanbevelen!"

Pagina 3 van 4

Onze klanten aan het woord

  • Annalies

    Wij hebben meerdere zeer goede ervaringen met de heren van compusupply: met name onze laatste ervaring met een kapot moederbord van de mac bookpro! De macbook pro was....

  • Bekijk alle reacties

Recensies van winkel Compusupply Zeist op www.computerwinkels.nl